Klantenservice Medewerker

 

Klantenservice Medewerker | Feramed | Barneveld

‘enthousiaste customer service medewerker met dienstverlening in zijn of haar DNA’

 

Organisatie
Feramed (www.feramed.nl) is een veterinair farmaceutisch bedrijf en verzorgt de bereiding, verpakking en etikettering van diergeneesmiddelen, additieven en verzorgingsmiddelen voor diverse klanten uit de hele wereld. Onze producten voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Wij luisteren naar de wensen van de klanten en denken mee over oplossingen waardoor er altijd op maat een product ontstaat naar de wensen van de klant. Onze kerncompetenties zijn klantgericht, flexibel en samenwerken. Feramed is sterk groeiend en wil zich continu verbeteren. Op dit moment is er een vacature voor een fulltime (40 uur per week) Klantenservice Medewerker.

Wat ga je doen?
Als Klantenservice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Feramed en lever je een actieve bijdrage aan een positieve reputatie bij de klant door op klantgerichte wijze om te gaan met het aannemen van orders, klachten en vragen. Je denkt daarbij niet in beperkingen, maar in mogelijkheden en bent bereid een stapje meer te doen. Je bent altijd aan het zoeken naar mogelijkheden om aan klantvragen te voldoen en waar mogelijk de verwachtingen te overtreffen. Het deskundig telefonisch adviseren  en helpen van de klanten van Feramed staat hierbij centraal. Op hoofdlijnen zijn je belangrijkste taken daarnaast:

• Orderintake waarbij je aandacht hebt voor afwijkende levertijden en prijzen en, na autorisatie door de afdeling Sales, zorgdraagt voor een correcte aanlevering van alle documenten zodat de order uitgevoerd kan worden.
• Monitoren van het order en productieproces waarbij je de klant tijdig informeert als er onverhoopt afwijkingen ontstaan qua afgesproken levertijden. Je stelt alles in het werk om dit te voorkomen door tijdig bij te sturen waar mogelijk.
• Opstellen van paklijsten en verkoopfacturen.

Wie ben jij?
Je bent een communicatief vaardige, klantgerichte relatiebeheerder die goed kan luisteren, positief is ingesteld en een geduldige houding heeft. Je beschikt verder over een MBO werk- en denkniveau en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk. Bij voorkeur heb je ook kennis van de Duitse taal. Op het gebied van MS Office ben je een gevorderd gebruiker. Ervaring in een soortgelijke functie waarbij je veel telefonisch contact hebt gehad met klanten op het gebied van serviceverlening en/of klachtenafhandeling is een groot pré. Als persoon ben je, naast de voornoemde punten, flexibel, stressbestendig, leergierig, nauwkeurig en kun je goed samenwerken.

Wat bieden we jou?
Een mooie vervolgstap in je carrière als customer service medewerker waarbij we je graag faciliteren om je verder te ontwikkelen op je vakgebied. Er is bij ons altijd ruimte voor aanvullende opleidingen als we daar samen beter van worden. Je komt verder te werken in een fijn en collegiaal team met een prima werksfeer. Naast inspanning is er ook altijd ruimte voor ontspanning en humor. Van tijd tot tijd organiseren we als bedrijf leuke bijeenkomsten. De communicatielijnen zijn kort en er heerst een laagdrempelige, no nonsens cultuur waarbij de deur van directie/management altijd open staat. Uiteraard ontvang je een goed salaris met ruimte voor groei en hebben we ook prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd?
Ga jij graag de uitdaging aan om bij ons te komen werken als Klantenservice Medewerker? stuur dan je cv en motivatiebrief naar vacature@feramed.nl o.v.v. de vacature. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure.


Contact opnemen?

Wilt u meer informatie en/of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.